پرسپولیس در آستانه انفجار دو بمب بزرگ 
کد خبر: ۳۲۱۵۵۶
تاریخ انتشار: 2024 August 14    -    ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

پرسپولیس در آستانه انفجار دو بمب بزرگ 

باشگاه پرسپولیس چند روزی است مذاکرات خود برای جذب علی قلی زاده را از سر گرفته. در خبرها هم جسته و گریخته اخباری در این باره منتشر شده است.
یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس  نوشت: باشگاه پرسپولیس چند روزی است مذاکرات خود برای جذب علی قلی زاده را از سر گرفته. در خبرها هم جسته و گریخته اخباری در این باره منتشر شده است.
 
پرسپولیس در آستانه انفجار دو بمب بزرگ 
 
ظاهرا سرمربی لخ پوزنان با توجه به عملکرد خوب یک وینگر جدید موافقت خود با جدایی قلی زاده را اعلام داشته و باشگاه لخ پوزنان که قبلا اعداد و ارقام عجیبی را برای رضایت نامه به پرسپولیس اعلام کرده بود این بار با هدف درآمدزایی با جدایی قلی زاده موافقت کرده است. درخشش بازیکن هم پستی قلی زاده موجب شده خود این بازیکن هم به فکر بازی در پرسپولیس باشد.
 
منابع خبری ما مذاکره با قلی زاده را تایید می کنند. همچنین باشگاه برخلاف اخبار منتشره همچنان روی جذب ناگی متمرکز شده و مذاکره با سایر گزینه ها به عنوان آلترناتیو انجام شده است.
 
باشگاه پرسپولیس موافقت اولیه باشگاه پوشکاش برای صدور رضایتنامه ناگی را جلب کرده و توافقات اولیه انجام شده در حالی که خود ناگی برای بازی در ایران تردیدهایی دارد.
 
باید دید طی روزهای آتی دقیقا چه اتفاقاتی در نقل و انتقالات پرسپولیس رخ می دهد؟ مسوولان باشگاه نسبت به جذب ناگی ناامید نیستند و دور جدید مذاکرات برای جذب قلی زاده مثبت تلقی می شود در حالی که دفعه قبل مذاکرات خیلی زود متوقف شد.
 
از سویی دیگر برخی بر مبنای داده های ترانسفرمارکت مدعی اند با هنریکه سیلوا دفاع چپ سی ساله  توافق شده است.

 

برترین ها

آخرین اخبار